VitrA, Hayallerini Milano’da Dünyaya Açtı

"Bath Time Good Time" sergisiyle banyonun geleceğini tasarlayan VitrA, dünya markalarına ilham kaynağı oldu.

Eczacıbaşı Yapı Ürünleri Grubu markası VitrA, banyolar için tasarladığı gelecek senaryolarını, 12-17 Nisan 2016 tarihleri arasında tasarımın başkenti Milano’da gerçekleştireceği BATH TIME GOOD TIME adlı sergide izleyiciyle buluşturuyor. Brera Tasarım Bölgesi’ndeki bir sanat galerisinde düzenlenecek sergide, daha önce İstanbul’da yapılan atölye çalışmalarından hareketle; ürün, alan, alışkanlık ve ritüellerin mercek altına alındığı araştırmalar temel alınıyor. VitrA’nın inovatif yaklaşımıyla uyumlu, sade ve minimal sergi alanı, kavramsal tasarımın araştırma sonuçları, mekânın odak noktası olarak sunuluyor.

VitrA’nın, farklı kültürlerden tasarımcıları bir araya getirerek uluslararası, çoğulcu ve ortak tasarım anlayışını ortaya çıkaran çalışmalarıyla oluşturduğu BATH TIME GOOD TIME sergisi, “zaman” kavramından hareketle; rahatlama, güzellik, meditasyon, denge, hareket, an, mahremiyet ve bakım konulu 8 projeyi izleyicilerle buluşturuyor. Türkiye’deki tasarım kültürünün öncülüğünü simgeleyen VitrA’nın Tasarım Direktörü Erdem Akan, serginin küratörlüğünü üstleniyor. Serginin ortak değerleri, birikimleri, hayalleri ve tutkuları birleştiren tasarımcıları; Sezgin Aksu, Jozeph Forakis, Diego Grandi, Setsu & Shinobu Ito, Sertan Özbudun, Terri Pecora and Mario Trimarchi ve VitrA Tasarım Ekibi’nden oluşuyor.